تاریخ تولد : 1340

تاریخ شهادت 25/11/64

محل شهادت : فاو (والفجر8)

اعزامی از شهرستان ابهر

 

گزیده ای از وصیت نامه ی شهید مهدی کردبچه

 

ای امت حزب الله، من خود را کوچکتر ازآن می دانم که به شما پیامی داشته باشم ولی من باب تذکر و تشکر مطلبی چند عرض ادب می کنم اول آنکه به شما بگویم خداوند از شما تشکر کرده چرا که از بدو انقلاب در جبهه وپشت جبهه دین خود را نسبت به انقلاب اداء نموده اید اما باز مواظب باشید که دنیا فریبتان ندهد که ازیادخدا غافل شوید براستی که دنیا فریبنده است،ولی نه آنکه همیشه تمام کارهایشان با یاد خدا ، برای خدا ودر راه خداست ولی باز مواظب باشید .

من به شما مژده می دهم که ما پیروز هستیم وخواهیم شد ولو که حقیر مهدی  ،و اما نباشد خدا ی نا کرده  مغروشوید چون بزرگترین جهاد ها جهاد اکبر است.

اما پدر ومادر عزیزم شما باید خدا را حمد ثنا گویید که فرزندانتان شما رادر پیش فاطمه زهرا (س) ومن حقیر اگر به درجه ی رفیع شهادت نا ئل گشتم از جانب شما ست ولی نباشد تحت تاثیر  تبلیغات سوء دشمنان ومنافقان قرار بگیرد .

شما مادر جان مثل مادر وهب باشید که فرزند خویش را به سوی جبهه فرستادوبعدازشهادت پسرش که سرش را به سوی مادر وهمسر تازه عروسش پرتاب کردند؛ آن سر را بوسید  و به  سینه ی آن کس که( سر را ) انداخته بود زد وگفت سری را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم .

شما ای مادران وهمسران شهداءهمه باید این طور باشیدکه به حمد الله هستید.بار خدایا خدمتگزاران این انقلاب و شهیدان وجانبازان رشیدمان رابه آبرو و عزت قرآن بیش از پیش تعزیر وتکریم بفرما .ای آنکه باز گشت همه بسوی اوست بر محمد وآل اطهارش درود فرست وپایان حیات ما را شهادت در راه خدا قرار بده .

آمین یا رب العالمین

 


X